مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای بیانیه ای صادر نمود

دانشگاه فنی حرفه ای
به مناسبت سالگرد یوم الله حماسه 9 دی

مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای بیانیه ای صادر نمود

ترور شخصیتهای دینی و علمی ومجاهد , ایجاد جنگهای قومی, راه اندازی جنگ تحمیلی 8 ساله , انجام اقدامات براندازی,و کودتا, محاصره اقتصادی و تحریم و بالاخره فتنه سال 1388از جمله اقدامات کشورهای غربی و عمال منطقه ای آنها به رهبری آمریکا , انگلیس و رژیم اشغال گر قدس شریف می باشد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت سالگرد یوم الله حماسه 9 دی این مرکز بیانیه به شرح ذیل صادرنمود:

 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): ″ حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.″

 

امروز, ایران اسلامی به عنصری تاثیر گذار در نظام بین الملل و روند جهانی شدن مهدویت گردیده است و به همین دلیل از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی , نظام سلطه جهانی با برنامه ریزی های خود در صدد ایجاد اختلال در روند تحکیم و گسترش انقلاب در ایران و سایر کشورهای مظلوم و مستضعف جهان گردند. ترور شخصیتهای دینی و علمی ومجاهد , ایجاد جنگهای قومی, راه اندازی جنگ تحمیلی 8 ساله , انجام اقدامات براندازی,و کودتا, محاصره اقتصادی و تحریم و بالاخره فتنه سال 1388از جمله اقدامات کشورهای غربی و عمال منطقه ای آنها به رهبری آمریکا , انگلیس و رژیم اشغال گر قدس شریف می باشد که با توفیقات الهی, عنایت حضرت بقیه الله اعظم , هدایت و مدیریت داهیانه امام امت و مقام معظم رهبری و همچنین حضور فعال مردم بصیر ایران با این هجمه ها مقابله و سربلندی ایران و ایرانیان را در این چرخه مهم تاریخی رقم زد.

 

اوج خصومت فتنه گران در عاشوری حسینی سال 1388 اتفاق افتاد و قصد داشتند با ایجاد آشوب در جمهوریت واسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد کرده , پیوند امت اسلامی را با مقام ولایت تضعیف و استقلال و تمامیت ارضی کشور را تهدید نمایند. اما این امر موجب برافروخته شدن عرق دینی و شور انقلابی مردم گشت که با تبیین مسایل و رویدادها و ترسیم تصویری روشن از اوضاع توسط مقام معظم رهبری وهمچنین حضور فعال و آگاهانه مردم ولایت مدار صفحه ای زرین دیگری از تاریخ شکوهمند ایران اسلامی تدوین گردید. ملت شریف ایران در 9 دی پیمان خود را با ولی زمانشان تجدید کردند. بدینوسیله , نقشه شوم فتنه و فتنه‌گران و اعوان ‌وانصارشان آشکار , همه آنها رسوا, و توهم واهی آنها با شکست روبرو شد.

 

ما اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور همگام با سایر اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور یوم الله 9 دی , روز قیام مردم بر علیه فتنه و فتنه گران , روز پیوند مقدّس امت شریف ایران اسلامی با رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و روز «بصیرت و میثاق با ولایت» را گرامی داشته و به اطاعت از ولی امر خود تاکید می نماییم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.