کارگاه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

دانشگاه فنی حرفه ای
بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار کرد

کارگاه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

دکتر هاشمی رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی: مهمترین رسالت ما اساتید بسیجی فهم مشترک از دغدغه های نایب امام زمان است که در بیانیه گام دوم به آن اشاره فرمودند.

کارگاه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی و مدرس کارگاه،دکتر هاشمی رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین بنیان جوادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر جلیلی رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای و با حضور ۳۰ تن از اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای روز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹ در محل ساختمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر جلیلی ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک ایام الله دهه فجر طی سخنانی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته و نکاتی را در خصوص چگونگی و نحوه برگزاری کارگاه بیان نمود.

در ادامه دکتر هاشمی ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و ولادت حضرت صدیقه طاهره طی سخنانی بیان نمود:انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد در قرن اخیر است،هدف انقلاب اسلامی این بود که یک الگویی برای جوامع بشری شکل دهد.مهم ترین ابردستاورد انقلاب اسلامی که مورد نظر در بیانیه گام دوم می باشد تشکیل دولت اسلامی است،آنچه مد نظر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی )می باشد آن دولتی است که تمام ارکانش آرمان های انقلاب را قبول داشته باشد و به دنبال عملیاتی کردن آن باشد و به تعبیر حضرت آقا تشکیل دولت جوان حزب الهی زمینه ساز دولت اسلامی خواهد بود.و مهمترین رسالت ما اساتید بسیجی فهم مشترک از دغدغه های نایب امام زمان است که در بیانیه گام دوم به آن اشاره فرمودند.

در این کارگاه که به مدت ۴ ساعت برگزار گردید حاج آقا ثقفی مدرس کارگاه مبحث دولت سازی در بیانیه گام دوم در دو بخش چرایی و ضرورت دولت سازی و راه های دولت سازی را مطرح نموده و با اساتید حاضر در کارگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.