معارفه مسئول بسیج اساتید دانشکده فنی دختران ولی عصر(عج)

مدیر فنی

معارفه مسئول بسیج اساتید دانشکده فنی دختران ولی عصر(عج)

دکتر نغمه فعال همدانی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده فنی دختران ولیعصر(عج) تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید دانشکده ولی عصر(عج)  روز شنبه مورخ 98/08/11  با حضور دکتر دارا (رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ )،دکتر مرادزاده (معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید )و دکتر جلیلی (رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای)، دکتر فعال (رییس دانشکده) وجمعی از اساتید بسیجی برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه دکتر فعال  ضمن ابراز خرسندی برای تشکیل جلسه برای سیاست گزاری کانون بسیج اساتید از تمام تلاشها و فعالیتهای دکتر جلیلی و همت والای ایشان در راستای سازماندهی و راه اندازی بسیج اساتید در دانشگاه فنی و حرفه ای تشکر نمودو سپس گزارشی از اقدامات انجام شده در بسیج اساتید را بیان نمودو این جلسه را شروع رسمی کانون بسیج اساتید دانست.همچنین وی برنامه استراتژیک عملیاتی یکساله کانون  بسیج اساتید را نیز به دکتر دارا تقدیم نمود.

 

در ادامه این جلسه، دکتر دارا رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ ضمن تشکر از رییس دانشکده که اقدام به تاسیس کانون  بسیج اساتید نموده است ، ازحضور در دومین  دانشکده فنی در کشوردر جهت معرفی مسوول کانون بسیج اساتید ابراز خرسندی نمودو دانشکده ولی عصر(عج) را جزء اولین دانشکده ها در این امردانست. وی مهمترین اصل و هدف سازمان بسیج اساتید را حل مساله و مشکلات کشور با نگاه مورد تایید مقام معظم رهبری دانست و با تاکید برتوان داخلی و بسیج اساتید با کمک اساتید حوزه های پژوهشی و دانشگاهی و ورود به عرصه اجتماع در تلاش است تا در کنار فعالیت های فرهنگی، تحلیل سیاسی و کار پژوهشی و تولید دانش کشور به کمک حل بحران های موجود خواستارشد. دکتر دارا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب استفاده از ظرفیت های داخلی نظام و نیروی جوان را رویکرد اصلی سازمان بسیج اساتید بیان نمودوجبهه سازی فرهنگ انقلاب اسلامی در آگاهی بخشی به مردم توسط اساتید بسیجی را خواستار شد. مسوول بسیج اساتید تهران بزرگ در ادامه، ضمن معرفی دکتر فعال به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده ولی عصر(عج) ، برای ایشان آرزوی توفیق در راستای اهداف سازمانی بسیج اساتید نمود.

 

در ادامه این نشست دکتر مرادزاده با نگاه به واقعه سیزده آبان ، مسائل منطقه و جهان را به تفصیل بررسی نمود وسیزده آبان را یک موج مردمی که میدان دارآن جوانان  بودند دانست.همچنین این واقعه را مظهرآتش به اختیارکه مظهر انقلابی گری است عنوان نمود..

 

دکتر جلیلی ، توضیحاتی پیرامون فعالیت های شش ماهه بسیج اساتید دانشگاه فنی ارائه نمود. وی تشکیل 75 کانون در سطح کشور و 3 اندیشکده تخصصی در کشور را فعالیت های بسیج اساتید این دانشگاه در شش ماهه نخست دانستند. رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای این مراسم را نشست بصیرت افزایی با عنوان سیزده آبان نیز بیان نمود و خواستار برگزاری جلسات حلقه صالحین،نشست های ماهیانه،تشکیل یک شبکه نخبگی با حضور اساتیدبسیجی شد.

 

گفتنی است در این مراسم از خانم دکتر اورنگی همسر سردار شهید حاج حسن سماواتی  و معاونت امور زنان بسیج اساتید دانشگاه فنی  و حرفه ای نیز تقدیر بعمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.